Zašto zvučna pedagogija?

Svi smo mi izloženi sve većim vanjskim podražajima, pritiscima za uspjehom i stresom. Nismo uvijek u mogućnosti proraditi naše utiske i doživljaje na ispravan način. To vrijedi za nas odrasle ali isto tako i za djecu. Mnoge od njih potiskujemo, ali i dalje djeluju podsvjesno na nas. Poremećaji u mentalnom i duhovnom području mogu biti posljedice toga te se mogu na van pokazati u vidu agresivnosti, slabe koncentracije, nemira ili poremećaja sna. Stoga je smisleno djeci ponuditi mogućnosti doživljaja faza mira i tišine.

Ta sposobnost često ne dolazi više sama od sebe ali može biti naučena. Integrativna zvučna pedagogija se već dva desetljeća primjenjuje u predškolskom i školskom sustavu, kao i u socijalnoj skrbi i zdravstvu na njemačkom govornom području. Stručnjaci iz tog područja smatraju da je opuštanje vježbanje nove kompetencije koja je toliko važna koliko i racionalno razmišljanje i djelovanje (Draxler-Zenz T., Achtsame Klangschalen-Spiele, Okotopia 2016.). Opuštanjem se oslobađa psihička i fizička napetost te se u tom stanju osjećamo jako dobro. Djeca uz pomoć zvučno-pedagoških jedinica uče da sami postanu svijesni kada su pod pritiskom ili stresom. To su jako važne značajke kojima spoznajemo što nam tijelo govori u datom trenutku.